Regulamin sklepu "Haka Shop"

Haka Shop
ul. Legionów 102c
81-472 Gdynia
NIP: 83717179896
REGON: 221493170
KONTO BANKOWE: 97194010763165545900000000

I ZAMÓWIENIE

1. Ceny oferowanych produktów przedstawione są w polskich złotych.

2. Warunkiem przystąpienia do realizacji złożonego zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza, tzn. wypełnienie wszystkich pól wraz z numerem telefonu. Dane teleadresowe klienta służą wyłącznie do zaadresowania przesyłki oraz telefonicznej lub mailowej weryfikacji zamówienia.

3. Zamówienia z niepełnymi lub niedokładnymi danymi nie będą realizowane.

4. Do każdego zamówienia klient musi podać telefonu dla kuriera.W przypadku braku numeru telefonu kurier będzie miał problem z kontaktem z klientem w razie problemów z dostawą

5. Aby przyśpieszyć zamówienie (w przypadku wyboru opcji wpłata na konto) prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty w formacie .pdf na naszego maila biuro@hakashop.pl

6. Klient ma do wyboru wpłatę na konto lub płatność poprzez system przelewy24.pl.

7. Do ceny zamówienia automatycznie dodawana jest kwota wybranej przesyłki.

8. Po realizacji zamówienia klient ma obowiązek przelania całej kwoty maksymalnie do 3 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane i klient w celu zakupienia danego towaru musi złożyć je ponownie. 

9. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

II WYSYŁKA

1. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin kurierem DPD (dotyczy dni roboczych)

1a. Przesyłka kurierska DPD, przedplata-15 zł lub pobranie 20 zł 

1b. Odbiór osobisty po wczesniejszym umowieniu sie na Narodowym Stadionie Rugby w Gdyni przy ul.Kazimierza Górskiego 10

2. W przypadku braku zamówionego artykułu lub wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających częściowe lub całkowite zrealizowanie zamówienia klient jest o tym fakcie niezwłocznie informowany.

3. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem kuriera DPD (tylko po wpłacie na konto) terminy dostaw przez kuriera patrz: www.dpd.com.pl .Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z dostarczeniem wysyłki DPD!

4. Realizujemy wysyłki na terenie kraju i poza nim.

5. Wysyłka pobraniowa- 20zł brutto (w momencie nie odebrania paczki klient zostaje obciążony dodatkowym kosztem cofniętej paczki)

 

III ZWROT/REKLAMACJA

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość (a więc np. zakupił towar przez internet), może w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, pod warunkiem, że na produktach stwierdzony będzie brak użytkowania.

3. Klient ponosi koszty wysyłki towaru do nas i w przypadku wymiany ponownego wysłania nowego towaru. 

4. Towar należy odesłać na nasz adres firmowy

5. Nie przyjmujemy towaru przesłanego do nas w formie przesyłek za pobraniem.

6. Do zwracanego lub wymienianego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu lub wymiany, w którym podajecie Państwo niezbędne dane umożliwiające szybką i sprawną realizację zwrotu/wymiany, takie jak: imię, nazwisko, adres, nr telefonu, e-mail oraz nr konta bankowego.

7. Pieniądze za zwracany towar będą przekazywane wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Klienta dokonującego zwrotu.

8. Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który powinien zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem.

9. W przypadku gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.